Dec 1, 2011

Heartless


Assalamualaikum :)
Masuk harini dah dua post Mira update. Mira pun tak tau kenapa. Malam tadi adalah mahkluk Allah tu, dia cakap dia nak sampaikan amanat. Wah, ada amanat tau. Katanya Mira dah banyak berubah. Dulu sporting. Skarang cam nak makan orang pun ada. Skarang cakap pun kasar-kasar. Argh. Pedulik hapa Mira kan kan. Tapi amatlah terasa apabila yang menegur pun seorang lelaki. 

Why must I be the old me, while I love to be the new me?

Biarlah tak tegur lelaki ke hapa ke kan tak tegur tuh lebih bagus dari menegur? Masalah kau lah kalau kau cakap kau terasa aku tak tegur kau. Aku tak tegur ada sebab tau. Sebab kau sendiri cakap kan, perempuan kena kurang bercakap dengan lelaki bukan mahram. Aku harap ak anggap kau tak pernah wujud tau~

No comments:

Post a Comment