Dec 26, 2011

abang saya ❤


Setelah genap 16 hari, baru nak post hehe :-)
Selamat Pengantin baru, Husnizaim bin Zaifuddin, dan akak ipar kuh, Azalina Huja Hussin (Inong)
comel kan gambar atas sekali tuh? Itulah mak abah Kak Aza, hehehe. Kelako jer.
Menarik lah cara mereka bersanding. Try tengok Kak Aza, unikkan? HEE

Next: Perangai Alang menggila:

Mira pun no comment. Menyesal lah pulak tak sign out lepas guna komp alang. Menyampah betul lah dengan adik-beradik yang menggila meroyan kat umah =.=" Setiap kali mesti nak menggunakan nama org lain untuk memuji kebaikkan diri sendiri. Apa da~

Seterusnya: Kisah tuan saya yang bernama Mira kiut miut <3

Hai nama saya Sunshine. Tuan saya bernama Nurul Amirah Zaifuddin. Saya nak cerita pasal tuan saya. Tuan saya kiut miut terperasan yang amat sangat. Dia pilih saya waktu dia kuar dengan seorang lelaki yang menghadiahkan saya sempena hari lahir tuan saya. Baik kan lelaki tu? Walaupun lelaki tu tahu Tuan saya tak suka bear tapi dia beli jugak. Saya pun tak tahu kenapa. Tuan saya selalu cakap dekat lelaki tu: Kau tak boleh ke hadiahkan aku Al-Quran ke telekung ke boleh buat guna *gila perli* Then selalu laki tuh cakap: Cukup besar punya bear kau terima je boleh tak?! Tuan saya selalu kenakan lelaki tu. Sekarang mereka dah jauh terpisah. Tuan saya cakap: Dia pandai. Dia kat IQKL dah sekarang. Bosanya dia tak ada. Rupa-rupanya lelaki tu kawan lama rupanya.. Ingat bercintan cintun hohoho.

Suatu hari, Tuan saya pukul saya. Waktu dia tidur, secara tidak sengaja dia tendang saya jatuh katil. Sakitnya.  Tuan saya ni kiut miut perasan nak mampuih dia pikir saya ni boleh dibaling-baling je agaknya. Kekadang saya pun rasa nak sepak dia. Dia sangat suka tarik saya macam tu je. Lepas tu dia pakaikan saya baju sukan waktu dia sekolah rendah. Agaknya Tuan saya ni terencat kot.. ^.^

Tapi saya harap saya boleh bercakap, sebab yang tulis nih pun Tuan saya. HEHEHEHE. Tuan saya bosan agaknya ye. Dia asyik merungut pasal bila nak beli barang sekolah sebab mak abah dia selalu pergi sekolah uruskan anak orang, anak sendiri kena tangguh. Alahai dunia. Kesian Tuan saya yang kiut miut nak mampuih nih. Bye  





No comments:

Post a Comment