Oct 29, 2011

loves




Semua orang ada fovourite food mereka. Mestilah Mira pun ada kan~ Mira ada banyak favourite food. Dari Western, Northern Southern dan apa apa pun lah kan. Tak tahu kenapa nak post? Maybe sebab sedang lapar, dan berat pun makin bertambah sehingga aku rasa macam nak diet satu tahun tak payah makan tapi mak kata = " Just be yourself, gemuk gemuk jugak, jangan terlampau sudeh. Kang susah hang nak pi cari laki" Hihi, mak ni pandai betui :))

First makanan western yang aku gila gila punya kalau boleh setiap masa dekat tangan ialah ...

Cheeeeeeeeeeeesy punya burger hihi nyum . I prefer BurgerKing's. Lagi fresh meat dia :D




cheeeeeeeeeeesy lasagna, omg im gonna love this :))))




spaggeti, kalau boleh tomato's . lagi sedap . letak cheese pun boleh :D



last but not least, cheeeeeeeeeeey ommelete :))

so secara keseluruhanya, saya suka makan meat + egg + cheese = gemuk . arggghh !

pedulik apa kan .

next = Malaysia's Food :D


Tom Yam , aaarrghhh tidakkk ! aku nak sekarang ! oh tidakkk !! btw , sebelah rumah, di seberang jalan ada kedai tomyam :)))) kedai makan, kedai Marina Tomyamm :DD



next , nasi goreng cina . kalau kat kantin SMKSBU , selalu order nihh :D


oleh kerana saya anak kacukkan baba nyonya melaka + dato naning negeri sembilan, Kuala Pilah , ikan asam pedas sangat sedap . kalau cili api punya perrrhh , meletup :D


plus ikan , kacang botol dan sambal belacan tidak pernah dilupakan ~


untuk sayur , saya memang x makan sayur pun =_= sayur kailan ikan masin boleh tahan lah . telan lah . sedap kalau makan bersama tomyam . kadang kala toge pun boleh . dan juga kacang botol , semestinya . dekat sini boleh nampak jugak : saya suka makanan yang masam-masam. mak pernah kata waktu saya masuk klinik dulu : " itulah kau tak makan, bila makan, makan makanan masam, mana tak kena gastrik teruk?" HIHI . teka teki : adakah tomato sejenis sayur atau buah ? sebab saya suka makan tomato sejuk :D jawapan : dah kata sebuah tomato, buah lah kn kn kn ?
okay sampai di situ sahaja . tadi post kat Facebuk -:

" I hope you were here, listen to my sad story"

dalam hati nih pun mengeluh jugak

" Like lah status aku. At least ak tau jugak kau baca dan kau tahu aku mengharap "

tapi . nothing happend . tak nak lah kehadiranku menganggu perjalanan hidup mu . kau nk belajar jugak kn , huuu :|



No comments:

Post a Comment