Sep 4, 2011

malam yang kosong

Selamat Hari Raya :) Sorry lah tak ada gambar . semua di facebook . no wishing ya . tak ada mood raya , haha . Fact , saya tak pakai baju raya waktu first raya . dapat baju raya pun waktu 5 Syawal , haha . tak pakai lagi =_= . warna pink + purple . margenta kot ? i love it :))

Di malam yang indah ini, teramat bosan sebab malam ahad kan, online facebook 20 orang je. Lupa pulak budak asrama dah balik. Saya pulang lambat ya, saya nak balik Sabah esok, jumpa atok Sabah :)) Di samping itu, bahang mula terasa setelah melihat suatu wall post nih -->

hell yah kau junior. tak perlu sangatlahkan nak post.

Mengapa kau suka menambah dajjal-dajjal kecil? Nak buat jahat tak perlu heboh. If 'kawan-kawan' kau jumpa blog aku then nak kutuk aku ke hape ke, sukati kau orang, aku tak bawa kau orang pergi akhirat kay. Dosa kau tanggung sendiri. nak buat jahat, diem-diem sudeh. Bising je kat News-feed aku. Deleted bweakk xD



aku bosan , haha . rasa nak ada boyfriend *terpengaruh dengan shoujo* HEHE

HAHA ?
and hello september. lepas nih oktober , ada exam fasa 1 , fasa dua sambung bulan november . tak kisah lah tu kan . apa-apa pun good luck dekat senior tersayang ; Arib Ismail, Kak Shahirah Guriaman, Kak CheNad, Kak Faraiz. Good luck SPM :))

Okay dah saya nak packing. Malam-malam baru nak packing padahal esok bangun awal dah ahhhh =_____________=

kenapa saya suka dia? kerana dia selalu nasihatkan saya supaya menginggati akhirat . haa . dude saya suka awak . haha . sayang yang tak berkekalan . sila kekal di akhirat .

No comments:

Post a Comment