Sep 17, 2011

kasih beruk

Yes aku akui suatu benda, aku cepat down
kena sikit, aku dah mula buat monyok
tapi aku tak akan ceritakan masalah
dekat junior junior aku sebab
aku tak nak lah dia orang tahu kesedihan aku
aku pun nak tengok dia orang happy bila aku sedih
sebab senyuman itu adalah penawar segala penyakit
aku pun seorang remaja ataupun kata pak google
seorang teenager, yang pentingkan personaliti dan
percintaan atau kasih kekasih itu memang wujud dalam hati
ada dua orang dalam hati, dua dua baik
dua dua terbaik, dua dua hebat, dua dua sederhana
tapi aku pilih yang satu, Allah.

aku tengok kawan kawan aku ;
pandai, cantik, comel, takda setompok apa kat pipi
tapi ramai orang minat diaaaaaaa. aku tak kisah tuh,
aku suka diri aku. tapi aku pun x nak dipandang rendah.

Mak Abah cakap : "kau tak dapat jadi pengawas asrama ke?
Asilah dgn Faranad dapat kan? Diorang dapat JKP kan?", aku speechless.
Mira : "Mira tak setanding mereka. Tak layak, haha"

Tawa yang tak ada makna. fikiran - kosong.
well, aku sedar something. Aku tak ada kawan.
Hanya seorang yang terbaik dan nombor satu.
Semalam dapat satu text -

"Aku rindu kau. Aku rindu diri aku yang dulu. Aku rindu waktu kita sama-sama kat asrama..",
FARHANA AKU RINDU KAU JUGAK . KAU TAU TAK SEJAK KAU PINDAH AKU RAPAT DENGAN JUNIOR JE TAU . RINDU KAU LAH BERUK . KENAPA KAU BLAH CAM TUH TAK DA SELAMAT TINGGAL PUNNNNNNNNN . BARU SEKARANG KAU NAK CAKAP RINDU LAH . KAU TIPU AKU KAU TAUU . RINDU GILA NIH . AKU SAYANG KAU SANGAT LAH BERUK ! TAPI KENAPA KAU TINGGALKAN AKU BERSEORANG BERKECIPUNGAN DEKAT SINI ! SEDIH LAH BANGANG ! KENAPA KASI TEXT MACAM TUH BERUK ! BERUK TERHODOH LAH KAU ! HUUUUUUUUUUU

* luahan hati dan perasaan, jangan ambil kisah*

2 comments: