Aug 5, 2011

5 Ramadhan

Kurma , madu , susu , aish , sungguh menggiurkan ~
p/s : berat badan turun : 5 KG HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Baru 5 hari puasa , biar betul aku ni hihihihi :p
satu hari tolak 1kg (pun boleh lah)

Wahai kawan-kawan sekalian, marilah kita menunaikan ibadat puasa dengan hati yang ikhlas semata-mata kerana Allah, berubah kerana Allah dan melaksanakan solat tarawih bukan sekadar tulis kat Facebook korang yang korang nk pi solat tarawih !

next : Kucing saya meninggalkan dunia


Fakta : Kucing hitam itu menangis , mengikut kata kakak saya
walaupun bkn kucin belaan , dia sgt baik !

futhermore (eceyy) : to someone who know something ;D
Thanks because loving me once in your whole life , i'm appreciate it
You may love 'someone' else more than you love me
but I want you to know something too
I love 'someone' more than you too
Allah and Nabi Muhammad
Allah has no Blackberry or an iPhone, but He is my favourite contact.He doesn't have Facebook, but He is my bestfriend.He doesn't have Twitter, but I follow Him.And, He doesn't have internet, but I am connected to Him :)

tapi percayalah , saya tak pernah perasan 'orang' itu menyukai saya .
dan kini saya menyukai dia disaat dia menyukai orang lain wuuuuuuu :|
tapi saya redha , Allah itu maha adil .
orang baik untuk mereka yang baik :)
lalalalalalalalala ~

dan kita hanya mampu berdoa untuk yg terbaik
doakan saya dapat jadi cikgu ye encik AAmirah hohohooh >,<

Happy Ramadhan Al-Mubarak's Months
May Allah bless you , Amin .


No comments:

Post a Comment