Aug 26, 2011

27 Ramadan

Oleh kerana belum Aidilfitri, tak perlu lagi saya mengucapkanya. Tak perlu saya menghilangkan roh ramadan saya kerana saya belum bersedia untuk beraya malah saya sangat sayang akan bulan ini. Maka, tak perlu lagi saya meng-post apa-apa yang berkaitan dengan Syawal kan kan ? :)

Notes: Oleh disebabkan jatuh tangga waktu nak mengecat itu hari di rumah Lila, lutut saya injured kerana hentakkan dikepala lutut. Maka, dengan itu saya tak boleh lagi main netball. Malahan, saya terlepas untuk ke peringkat ASAT nanti. Pergilah kawan-kawan saya bermain tanpa saya. Tak kisah pun, who cares kalau saya bukan di antara mereka, kn? Kerana mereka tak pernah tanya dan menyedari kehadiran saya. Thanks, guys. Appreciate lah jugak sebab at least korang tegur aku. Aku tak perlukan korang kat akhirat nanti pun :p

- Sesiapa yang save number saya, sila delete. Simcrd Celcome dan Maxis saya dah block sebab dah 3 bulan tak bayo =_=. Along dah janji nak beli simcrd baru. Dan, jangan text saya pun kalau ada, delete je. Tak perlu text saya, sebab saya malas nak layan orang. Lebih suka layan mak abah je. Papai, Salam.

2 comments: