Jul 28, 2011

kawan

Dalam hidup, kehidupan didunia amat sepatutnya dijadikan penjara buat kita dan syurga itu dijadikan tmpat hiburan bagi kita kerana didunia ini banyak dugaan yang harus ditempuhi manakala syuga adalah hiburan yang percuma tiada henti. Jadi, mengapa nak kejar yang dunia? Atas statement ni, aku tabahkan diri untuk lalui dugaan Allah, untuk menunjukkan bahawa demi Allah, aku sanggup bersabar menghadapi dugaan ini, hidup yang kini tiada peneman iaitu seorang kawan. aku belajar sndiri, berjaya sendiri, dengan keluarga di belakangku, dan Allah yang sentiasa dekat denganku seperti urat yang berada dileheku. tabahkan aku, ya Allah. walaupun ini hanya dugaan yang kecil, namun memberi impak yang terbesar buatku, benarkan aku melarikan diri dari segala masalah ini, dan sentiasa mendoakan yang terbaik buat kawan-kawanku, untuk mencintaimu seperti mana aku mencintaimu.

saya rindu kawan-kawan saya. tetapi saya gembira melihat mereka gembira, sebab itu adalah peranan kawan untuk gembira melihat seorang kawan gembira.

" Saya tak sedar saya bergaduh dengan kawan-kawan saya. saya dipalau snyap-senyap, saya kini blajar seorang diri "
WAAAAAAAA . BENCI INI MASALAH TAU TAK
tapi saya sayang kawan2 saya :|

No comments:

Post a Comment