May 2, 2011

saya balik !


Asrama Kompleks Seri Bintang,

kau tahu aku sangat menyanyangi kau, namun manusia-manusia di dalamnya sungguh menyakitkan hati, mengapakah? Tolong lah aku keluar dari perut kauu!! Benci tau!

papaii allz , balik dulu yeaa .

nota kaki : saya bawak spaggeti balik asrama , nak kasi anak2 (bdk dorm) makan

next : mother's day
"Saya tak menyambut hari-hari seperti ini, tetapi saya sangat menghargai mak saya yang bernama = Fauziah binti Hashim. I lap u mom "

another next : Happy Birthday Quyah
04052011
Kau Adilah Kassim Aishah kawan terapat aku di Kelas
diikutti dengan kakayam and jenyse dh semua orang ! :)

Me : Kaka Ayam ! cikgu panggil
Kaka : Okay Itek !

Quyah : Itek ! Tak baik lah panggil Kaka Ayam !
Me : Quyah ! Tak baik lah panggil orang Itek ! :))))

Quyah ! I lap u too

No comments:

Post a Comment