Apr 16, 2011

handphone

dalam keluarga saya , saya selalu mengalah . pada tahun ini, pertama , saya telah mendapat handphone nokia e5 daripd abah saya . tetapi akibat melihat abang long saya yang lebih memerlukan handphone berkenaan , akhirnya dengan rela hati saya telah menghulurkan handphne tersebut kepadanya lalu berlakulah sistem barter . kedua , apabila handphone abang lang saya dua-duanya telah rosak , saya sebagai adik turut terasa akan kesusahan yang dihadapinya lalu saya menyerahkan handphone saya kepada dia tanpa pertukaran apa-apa . kini saya menggunakan sony ericsson yang telah jem , ditambah pula dengan penutp belakangnya longgar , dengan tempat tekan numbernya sgt lambat dan sekejap2 asyik tersilap tekan . kini saya sedang menggumpulkan seminggu rm20 daripada rm30 duit belanja untuk seminggu supaya saya dapat membeli handphone lollipop2 dengan menggunakan duit sendiri tanpa membebankan abah dan mak saya .

sekian terima kasih .

nota kaki : saya tidak pernah memilih subjek account dan cita-cita sebagai accounting dalam hidup. Jadi jangan paksa dan memberikan kata-kata perangsang kepada saya !

isnin, selasa - netball'sgame at pusat sukan
khamis, jumaat - kulim, kedah (mak jemput rabu petang)
sabtu - balik asrama(pagi) + nasyid wakil sekolah

doakan yg terbaik, gambate .

3 comments: