Mar 13, 2011

Tammat kisah


Pernah terasa tak kawan-kawan kita delete kita dan terus block kita? Well, mira dah kena. Perasaan itu sangat berkecamuk. Rasa nak menangis separuh mati. Hidung dah terasa darah mula untuk mengalir lagi. Terus terang lah kan, mira pernah delete dia, but then mira add dia balik, sebab mira sayang kat seeorang yang bernama 'kawan' ni. Maybe dia dah ad kawan barukn, so dia nak mula jauh lahh. But salah mira jugakkn? Mira bila jumpa dia selalu ejek dia gorilla ==". Bukannya mira memaksudkannya pun, mira buat macam tu supaya mira lebih benci dia, tapi bila mira tau diaa dah benci mira, ahh rasa pedihnya hati. Tak pe lah kawan, mira harap awak hidup bahagia bersama kawan baru ye. Mira tak macam awak, mira setia kat kawan lama, hoo. Semoga happy kawan.

btw semua, saya dah delete facebook saya. Kenapa ye? ada dua sebab.

1. Saya asyik terasa hati sebabkn 'kawan' saya yang telah mendelete saya dan meng-block saya hanya kerana bergaduh dengan saya. (hey fish! aku sayang kauu lahhh!)
2. Penat menunggu org yg dinantikn.

okay, Ahlan Wahsahlan .
btw, al-fatihah kepada saudara-saudara islam kita yang berada di Jepun.

No comments:

Post a Comment