Mar 14, 2011

scary things .

Malam tadi saya mimpi tiga perkara takut dalam hidup. Kematian, Kegelapan dan Masa hadapan. Plus lisan yang akan dipersembahkan kepada duli yang mulia, cikgu bahasa melayu saya. ohh ~ Go away scary things! Sangat takut ini perkara.

Dilla : Apa kau mimpi?
Mira : Mimpi kau kahwin dekat skylite.
Dilla : =____________=" LAME

Nak tahu saya mimpi apa ? saya mimpi saya jadi cinderella versi melayu tapi still pakai gaun yg kembang-kembang gitu. Dalam mimpi tu saya sebenarnya dah kahwin dengan si putera, tapi kena kahwin lagi sekali sbb ramai org tak tahu. Lepas tuh si putera tu dah malu-malu. Mira pulak yang menyampah. Lepas tuh mimpi lagi yang mira jumpa hantu, hantu tuh kejar Mira *okay ini merepek* lepas tu dahtaknakceritalagimerepek okaybye =="

Notes : To mubarak, gangster tak gambar kat atas tuh? Tuh lah kau .

saya nak promote blog budak kecik si adik yg gendut, bukak lah yerr.

No comments:

Post a Comment