Jan 31, 2011

dah pulak

Assalamualaikum, namaste dan to-cheii kpd semua
Okay, semua orang duk kecoh sini sana bising pasal kelas dia orang yang ngetop gitu. So, aku pun nak kena post ke? Okay, okay. Aku post kay, lepas nih, tamau baca blog aku lagi! Korang bukanya ada blog! Lepas tuh nak baca2 tanpa follow, membosankan tau tak! *tetibe emo

Fine, fine. Buat pengetahuan korang, saya kelas 4Keruing AKA 4Kaya-kaya yang dipegang khas oleh cikgu Saloma kitew, (EHE). Cik Salmah lah
Jadi, secara rasminya saya mengambil jurusan Accounting, without addmath. Buat pengetahuan semua, dekat sekolah SMKSBS ni ada 2 kelas account, satu ada addmath satu takde. 5 kelas science dan satu kelas sastera/arts.

Ini fakta yang saya terima daripada mulut orang.
1. Kelas Sastera adalah kelas terakhir dan diikuti kelas account without addmath (watafak)
2. Kelas account plus addmath digilai ramai perempuan pandai2.
3. Aku dicampak ke kelas account walaupun mohon sastera sebab aku tak layak masuk sastera (another watafak)
4. "Budak ostel junior mesra semacam" : kata budak luar

Okay sorry mencarut. Saya tidak biasa mencarut tetapi apabila terdengar, rasa cam nak kasi cabai kat mulut-mulut longkang itu. Lebih membanggakan lagi budak yang bernama Naim, dia form5 tahun ni. Ahli KRS. Mulut kau pun cam longkang. *luahan perasaan, jgn ambil kisah*

back to story, saya berkawan rapat dgn shahira khairi, Naquiyah, Adilah Kasim, fatin nabila, syasya syazwina, ezza azrah and manyak lagi. nanti saya tangkap gmba dorang ek. kay bye

2 comments: