Dec 31, 2010

Hai

Hai . Nama baru saya kali ini Nuyul Amieya binti Caiputdin . haaaaaaa =='

Keciput hang lah kalau aku dengar korang ckp camtuh siap korang . nak tau tak sape awek manis yg sebut nama aku tuh lawa benar belaka ? ini hah lah budak hidung skodeng HAHA . teruk punya aweks ckap aku cmtuh ==" okay , gambar nih dh basi pun sbb hari ahad harituh punya , tetep nk post , sbb takda keje , HEHE



Ini lah pegantin lama . comel tak mak saya ? :D




Boleh tak nyorok kn parang tuh ? memalukn betul =='


ini adik , abah mira and angah

okay ini jelah yg nk ceritakan sebelum saya melangkah masuk ke asrama , haih =='
Bermulalah semula kisah saya bangun lambat nak pergi surau , kena marah ponteng prep , kena basuh baju sampai lenguh , kena paksa mandi selepas letih tidur 4jam , kena stayup sepanjang malam melayan kerenah budak dorm , kena balik lambat hari2 belajar kat meja mcd keseorangan menunggu masa yg sesuai untuk mengadap asram , haa :o

tapi , tak terasa pun perasaan tuh ==' ?

haha yelah wht ever happy new year *tak ikhlas pun* korang dh sambut penuh meriah sewaktu 1432 harituh kn . cukup lah tuh :p

azam bru mari :D



1 . Nak belajar betul2 *ofcourse lah kn*
2. Nak kumpul duit , beli ensent . [ enset nokia e3 yg cnggih tuh dh kasi kat along , dia lbeh memerlukan]

3. Nak kuruskan badan , URGHH =="
4. Nak delete facebook . benda itu benar2 menyusahkan saya
5. Nak beli baju baru .
6. Nak dapat nombor satu dalam senarai form4
7. Nak beli hadiah utk semua kawan saya yang menyambut hari lahir
8. Apa lagi ? nanti saya fikir


tettt . HEHE . num 7 tuh kn kn , dlm hidup saya kan , org pertama yang pernah saya kumpul duit gila gila untuk beli hadiah adalah org yg sgt bertuah . sebab apa ? sbb dia
org pertama yg saya kasi hadiah . Bila ek ? oh yah tahun lepas . saya kasi dia spongebob kuning tuh . sapa dia ? teka lah sendiri ^__^. okay bye 2010 . hello 2011 , haa . and Happy Birthday Mom :)

Happy birthday kepada Mama Emak Ummi saya yg terhebat tuh , dialah yg telah melahirkan abang akak adik saya dan telah menjadi seorang yang romantis kepada abah saya :D



happy birthday lah mak , thanks lah hadiah kn saya cheesecake mahal tuh walaupun ianya birthday mak . saya sayang mak lah mak ! gila sayang nih . kalau tak caya , meh kasi cium sikit kat pipi mak yg tembam tuh , BAHAHAHA :D

p/s: mak saya suka baca blog saya :D best tak mak blog saya kali nih ? HEHEHEHE



Fauziah Binti Hashim :o

and .. happy new year BABES . saya nak balik asrama , doakn saya tidak menangis :)

HAPPY NEW YEAR 2011

a year with laugh
a year with smile
a year with tears

and a year with Loves .

" Hari-haripun cinta , awak tak kisah ke ? "
" Tak pe , sebab itu yang saya nak
"

dipetik daripada drama Seribu Kali Cinta , tv3 :)

and good bye 2010 . Saya harap kenangan 3cendana kekal bersama AWW
I LOVE YOU TETAT TETAT 3CENDANA MUAH MUAH


-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-

I love you so much , my darl :'( Please , cry for my words :((

No comments:

Post a Comment