Dec 30, 2010

peace babes

tadi angah saya pulang ke rumah dengan membawa ferroroShare sikit . dia kata pakwe kesayangan dia kasi okay saya pun melantak lah habis (2 bijik je) . lepas tuh tadi saya selongkar almari lama jumpa banyak barang hadiah ape benda ntah so amek buat simpan nnti berhabuk selongkar balik . haih entah apehal happy gila nih. sampai mak pun ckp "tadi monyok sekarang happy, naik gila ank aku nih" tapi apa aku kesah kan , haha . nak je ckp kat mak "tak happy kke tgk anak sendiri happy ?" :p okay mira nak korang lawatilah blog ini , mmg lawak ah :D

http://sayafaiz.blogspot.com/2010/11/30-perkara-yang-tak-patut-dilakukan.html
http://itikkejam.blogspot.com/2010/02/motif-sebab-bila-aku-pakai-liquid.html

yang itekkejam tuh mmg best . dahlah ITEK kn haih kalau budak ke
las tauu lagi depa ejek lagi ==' yang sayafaiz.blog bla bla bla tuh pun best , menarik untuk di bace :D

Okay , next cerita . Jumaat nih cuti dohh . PM gembira sukan bola kita menang AFF Suzukii itu hari . apalagi mak abah jom lah kita joli (poket abah adalah poket mak) : kata mak lah :)



go Malaysia ! saya sudah melepaskan video korean drama saya semata-mata untuk melihat kejuaraan anda ! suatu pengorbanan yang besar tau tau ! :D

No comments:

Post a Comment