Dec 29, 2010

GERAM

SEE ? Nak je Mira buat muka Mira macam nih kat seorang budak tu :b

kawan aku kan dia kan puji kan org yang aku suka tau , ak sangat tidak suka tau sebab ape tau sebab aku suka dia tau kenapa ek kwn aku tuh baru sekarang nk puji dia tau aku pelik tau aku geram tau rasa nak tarik je rambut baru dia tuh tau aku tak suka dia tau macam ape dah nih tau geram gila tau !!! >,< janji gila dh nih tau , tak kn suka kat dia lagi tau ! sangat tidak suka dia tau ! tidak akn kali keduanya suka dia tau ! ARGHHHHH

INILAH CARA TERBAIK UNTUK MELEPASKAN GERAM :0



apa lagi tuh , jom ah men cs dude :D tgk atuk tuh , haha :D

2 comments:

  1. dah link blog adik.

    jgn lupa link blog akak juge ok.

    *awk takde shoutbox so i shout here. =)
    followed u too.. =)

    ReplyDelete