Dec 28, 2010

BENCI BENCI BENCI

SAYA BENCI MERMAID , JGN TANYA KENAPA
MERMAID SANGAT JAHAT ! URGHHH


Next , ini kisah sedih saya :')

Saya terpaksa menjauhkan diri daripada dia , daripada terus mengejar dia :( dan dari terus rakanya2 mengajuk saya , dalam kisah episod hidup dia , *ECEHHH* tapi betul nih , berpuitis mane pun ayat Mira , Mira cuba sedaya upaya untuk tidak jatuh hati buat kali keduanya :0 YEAH !
ad hadis yg mengatakan kalau kita merahsiakan perasaan kita , maka dosa kita akan diampunkan . kn kn ? :) so , ahhhhh tunggu jelah nnti dh besar kau nk kawin dgn dia pun takpa :D kalau itupun kau kenal ak lagi lah :)

CEH APAHAL LAH DGN AKU NIH HAIH .

kalau korang nak tahu , surat tawaran asrama dh sampai ke rumah , so 2/01 nih dh kena pi sana , bosan ah cmnihh :d

No comments:

Post a Comment