Dec 24, 2010

apahal nihh HAHAHA


Attention please :>

okay , FYI , Naim Sapari aka Opelalalaluek telah mengaturkan sedikit REUNION. But, act , ianya mengambil masa yang panjang sebab activity dia banyak. OPS alamak lupa pulak nk letak activity kat bendalah tuh haih sorry opel :b antara activity dia;


Photoshoot , Futsal , Movie , Hangout and etc .

See ? and dia ada kn pada hari Christmas. So bad lah for me :( mira tak boleh pergi. Esok pagi-pagi dah kena pergi Melacca ada orang kahwin. Abah siap rancang nak tidur sana sekali sebab penat dan segala bagai. Haih . Say bye-bye jelah kat reunion tu . Enjoy lah korang celebrate result korang yang gempak tuh bersama-sama :'( Tapi saya tetap buat kertas tuh sbb Opel dh paksa HAHA penat duh --' okay tuh jea hehe :o

SECONDSTORY;


'Someone' did text me after the result released , hoo
I hate it , but yet , i'm smiling hehe

o: Hows result ?
m : 5A jea.
o: ouh . Congrats :)
m : Yaww . Thanks !
m : Sape yg dpt 8a ?
m : Najaa Wani Bukhari . Len2 x ingt daa
o: Ouh . Bagos bdk bdk nie . Haha . Skola Melake next year ?
m : Sebabkn dulu taknak pergi skarang nk pergi tp mak takasi
o: ouh . Apply mane ?
m : Entahlah , ikut ckp abah jea
o: Ouh . Okay . Enjoy lah dulu sementara bley enjoy . Bye . TC

Conversation , TAMAT -------

and I was like :
Please Stop texting me . Its Annoying .


Even kau text Mira sekali tuh jea , its really annoying me. Apa yang annoyingnya ? Teringat kan peragai kau yang batak adik kau , itu annoying , dan sangat annoying bile mira tau , " kau nak pulak tanya ak result aku kn" , HAHAHA . Sorry men , i beat you . Kau kalah dahh BAHAHAHA :b btw , Saya tidak rasa msg kau perlu dirahsiakn kn kn ? Sebab kau pun dah tak bermakna dalam hidup aku yang dah lengkap dengan adanya Iman yang kuat serta Keluarga yang Happy . Kau dulu solat pun agaknya tak pernah doakan kesehajteraan aku. Yeah , Mira sukakan orang yang bertanggungjawab , so , Goodbye blurry-face :D

Thirstory:

Benci gila Mira bila ada yang tanya
D : kau pahal mira ? Asal suka gila tukar-tukar templates
M : SUKA HATI AKU LAH BLOG AKU . HAHAHAHA


SUKA HATI AKU LAH
SUKA HATI AKU LAHSUKA HATI AKU LAH SUKA HATI AKU LAH
SUKA HATI AKU LAH SUKA HATI AKU LAH SUKA HATI AKU LAH SUKA HATI AKU LAH
SUKA HATI AKU LAH SUKA HATI AKU LAH
SUKA HATI AKU LAH

No comments:

Post a Comment