Nov 20, 2010

faa-faa :D

okay mom , its done ! : D

mom : eh lawanya gambar, masuk lah dalam blog & facebook kau
mira : nak masuk lah nih, the main problem is, mak guna komp
mom : eh kenapa tak cakap awal-awal, nah gunalah *bangun*
mira : log off fb mak yea ?
mom : kau gunalah google chrome =______=

lihat? ibu saya sudah pandai bab-bab internet,
dulu sangat susah nak pegang mouse, fhuhh ,
kini sudah pandai berjinak-jinak dgn facebook
>,<"


lihat gambar di atas tuh ? HEE saya jarang ambil gambar bersama faa-faa
itulah gambar yang ada , huuu :"( faa-faa i love you cuumuch :"o
ini first time dia layan saya !
selalunya dia akan tidur pada petang itu , tetapi ,
saya pujuk dia sampai gila ,

until dia pun bersetuju untuk maen conteng-conteng muka
first saya conteng muka dia , then dia pulak ...
"BALAS DENDAM" =___=
look at my face , lg teruk dri muka dia kn kn =____="
=____________________="
=_______________________________="

"PIRATES THE CARRIBEAN",
-comel lah untuk kau mii ! :D [faranad]

try to look at my dahi : FARAH
try to look at faa's dahi : I LOVE M (suppose MIRA)
*tapi tertutup dgn shawl =-= takacii .

last , I LOVE YOU FAAA-FAAAA :D

No comments:

Post a Comment