Nov 30, 2010

bored after work , :)

1st story ; Busy

kebosanan melanda diri ini haaaa :)

Bermulalah kerja saya kini, huu. No outing dah, saya perlu berkerja bagi mendapatkan duit yang secukupnya untuk perbelanjaan masa hadapan. Sekarang tengah tolong mak baking muffin and cake untuk wed makyan. Pakcik Manan saya cakap, kalau nak kahwin cantik-cantik kena kumpul duit dari sekarang, jadi saya sedang mengusahakanya :"> Kepada sesiapa yang mahu keluar bersama saya, sila tanya dulu jangan pakai main ajak je, schedule saya penuh HA-HA :D

Jumaat : Makyan nikah
Sabtu : Makyan sanding
Ahad : Makyan sanding lagi
Isnin : Mural bilik Atilia
Rabu : Teman Scar jamming dkt Bangsar

and bla bla bla yang lain rahsia tau, okay :)

P/s: Sorry kak Dayamansor saya tak dpt nk post award, sedikit problem :(


2nd story of mine ; Wedding


bila bosan, tirulah cara saya :DDDDDD

No comments:

Post a Comment